MODERNIZACIÓN EQUIPAMENTO INFORMÁTICO NO CONCELLO

Mediante unha subvencón concedida pola Deputación da Coruña, solicitada a través do programa de subvencións dirixido aos concellos da provincia da Coruña para investimentos de promoción económica durante o ano 2016, o Concello de O Pino vai a renovar os equipos informáticos da Casa Consistorial.

A colaboración da Deputación da Coruña na adquisición destes equipos foi fundamental para facer fronte aos custos xerados.

Cos novos equipos preténdese unha maior axilidade nos trámites administrativos que se realizan diariamente redundando en beneficio dos administrados/as do noso município.

Estás en Noticias Ayudas y Subvenciones MODERNIZACIÓN EQUIPAMENTO INFORMÁTICO NO CONCELLO