PAPÁ NOEL VISITOU AOS NENOS E NENAS DO CONCELLO

O venres 20 de decembro Papá Noel visitou os centros educativos do Concello de O Pino. Comezou o seu percorrido pola escola infantil de Arca para pasar despois pola escola unitaria de Gonzar e o CPI Camiño de Santiago, co fin de recoller as cartas de todos os nenos e nenas.
Aproveitando a visita, agasallou a cada neno e nena cun libro e repartíu moitas lambetadas.

Estás en Noticias Cultura e Educación PAPÁ NOEL VISITOU AOS NENOS E NENAS DO CONCELLO