O CONCELLO DE O PINO CONMEMORA O DÍA DA PAZ

O Día 30 de xaneiro, dende a Concellaría de Educación e Cultura do Concello de O Pino, fixóselle chegar a Gran Festa Da Paz aos nenos e nenas do CPI Camiño de Santiago e a Escola Unitaria de Gonzar. Foron varias as actividades que se desenvolveron: bailes, contacontos, xogos, etc.  Remataron a festa coa árbore dos bos desexos á que lle deron cor coa pegada das súas mans.

Estás en Noticias Cultura e Educación O CONCELLO DE O PINO CONMEMORA O DÍA DA PAZ