As actividades organizadas pola Concellaría de Cultura de O Pino co gallo do Día das Letras Galegas foi a ocasión elixida para que a Banda Xuvenil de Música de Arca ofrecese onte o seu primeiro concerto. O director da agrupación, José María Blanco Pampín, agradeceu a invitación do Concello e sinalou que coa implicación dos mozos e mozas o futuro da centenaria Banda de Música de Arca “ten futuro”, ao tempo que indicou que algúns dos integrantes da Banda Xuvenil xa tocan tamén cos maiores.

Formada por unha vintena de mozas e mozos a Banda Xuvenil de Música de Arca ofreceu un concerto variado, “porque a música é un idioma universal en sí mesmo”, como dixo o director, facendo gozar ao público que asisteu ao auditorio da centro cultural Luis Seoane. Así, interpretaron unha selección dos Blues Brothers e despois trasladaron ao público ao oeste americano con ‘Moment for Morricone’.

Antes da actuación da banda, unha trintena de nenos e nenas puideron gozar coas actividades que lles organizou a Asociación Feitizo, un colectivo do Pino que, de xeito desinteresado, colaborou co Concello oroganizando xogos de pistas e rastreo, crebacabezas, marionetas e un mosaico con obras de María Victoria Moreno, a escritora de orixe extremaño á que este ano se adicou o Día das Letras Galegas.

Podes ver o album de fotos no Facebook do Concello.

Estás en Noticias Cultura e Educación Primeiro concerto da Banda Xuvenil de Música de Arca co gallo das Letras Galegas