ACTIVIDADES DEPORTIVAS 2012/2013

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

ACTIVIDADES DEPORTIVAS ADULTOS

(Do 1 de outubro de 2012 ó 28 de xuño de 2013)

HORARIOS – POLIDEPORTIVO MUNICIPAL

LUNS

MARTES

MÉRCORES

XOVES

VENRES

AEROBIC / STEP

AEROBIC / STEP

PREZOS PROGRAMACION DEPORTIVA ANUAL 2012/2013

ACTIVIDADES DEPORTIVAS ADULTOS

(do 1 de outubro de 2012 ó 28 de xuño de 2013)

Maiores de 16 anos empadroados no Concello

-        55 € anuais por actividade.

-         2ª e resto de actividades: 50% de desconto en cada actividade seleccionada a maiores (27,50 € anuais).

Maiores de 16 anos NON empadroados no Concello

-        75 € anuais por actividade inscrición (aplicaranse os mesmos descontos en caso de 2ª e resto de actividades).

Para que as actividades deportivas se leven a cabo deberá haber un mínimo de 8 participantes en cada actividade. En caso contrario e unha vez rematado o prazo de inscrición (11 de outubro), a actividade que non chegue a esa cifra de participación, causará baixa na programación.

Para disfrutar destas tarifas de empadroados, os beneficiarios deben permanecer inscritos no Padrón Municipal de habitantes durante todo o tempo de duración das actividades. En caso de baixa xirarase polo servizo de recadación a diferencia existente coa cota de non empadroado sen prorrateo posible.

Máis información na web www.concellodeopino.com /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Tabla normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}
Estás en Noticias Deportes ACTIVIDADES DEPORTIVAS 2012/2013