XORNADA INTERCOMARCAL DE BADMINTON SÁBADO

O vindeiro sábado disputarase no polideportivo municipal do Concello de O Pino ubicado a carón do Centro Escolar CPI Camiño de Santiago a xornada intermunicipal do deporte do Badminton na cal os asistentes terán a oportunidade de practicar e familiarizarse coa normativa de competición deste deporte.

Todos os nenos/as que desexen tomar parte nesta xornada deberán comunicalo o Departamento de Deportes do Concello de O Pino no correo Esta dirección electrónica esta protegida contra spam bots. Necesita activar JavaScript para visualizarla , ou directamente na actividade cuio horario é os mércores e venres de 15:30 a 16:30 horas.

Estás en Noticias Deportes XORNADA INTERCOMARCAL DE BADMINTON SÁBADO