Fase Comarcal de Campo a través escolar

O vindeiro venres celebrarase a fase comarcal de campo a través no circuito da área recreativa da MAGDALENA en Castrofeito- (Concello de O Pino).

Nesta xornada reuniranse case 500 deportistas vidos de moitos Concellos da comarca para tentar clasificarse para a Fase Zonal que se disputará no mes de xaneiro en Santiago de Compostela.

O horario e distancias das probas serán os seguinte:

As inscripcións teñen que enviarse ata o martes día 9 de decembro a dirección de correo electrónico Esta dirección electrónica esta protegida contra spam bots. Necesita activar JavaScript para visualizarla . O prazo no centro escoalr CPI Camiño de Santiago rematou o pasado venres 5 de decembro e máis de 100 deportistas do Concello de O Pino participarán nesta xornada.

Tódolos participantes teñen que estar  inscritos, na dirección  de internet,  www.deporteescolargalego.org. Para a fase zonal, que terá lugar en Santiago o  18  de Xaneiro, clasificaranse os mellores equipos de cada categoría,( o número será segundo a participación) e os atletas clasificados nos postos 1 ao 8, se non pertencen a estes equipos.

Para a  puntuación por equipos, puntuan os 4 primeiros clasificados nas categorías benxamín , alevín e infantil e os 3 primeiros en cadete.

Estás en Noticias Deportes Fase Comarcal de Campo a través escolar