Fase Comarcal Escolar de Campo a Través. Santiago 24 de xaneiro

O sábado 24 de xaneiro disputarase en Santiago de Compostela a Fase Comarcal de Campo a Través Escolar, na cal tomarán parte 43 atletas do Concello de O Pino clasificados na xornada disputada o 12 de decembro na Area Recreativa da Magdalena.

As probas levaranse a cabo no Parque municipal da Alameda e darán comenzo as 11 horas da mañá.

Consulte aquí os atletas clasificados e o horario da xornada

Ver Clasificados

Ver Horarios

Estás en Noticias Deportes Fase Comarcal Escolar de Campo a Través. Santiago 24 de xaneiro