I GALA DE PATINAXE CONCELLO DE MESIA

O pasado sábado 9 de maio, 6 participantes das escolas deportivas municipais do Concello tomaron parte na I Gala de Patinaxe do Concello de Mesía.

Estas 6 participantes das Escolas de Patinaxe estiveron representando ao Concello de O Pino cunha coreografía que realizarán tamén na Clausura das Escolas Deportivas Munipais do Concello que terá lugar o venres 29 de maio no Centro Escolar CPI Camiño de Santiago, a partir das 11 horas.

Toda a información sobre a Gala podena consultar no seguinte enlace:

Estás en Noticias Deportes I GALA DE PATINAXE CONCELLO DE MESIA