Lecer Nadal 2016

Aberto o prazo de inscrición para o programa Lecer Nadal 2016 do Concello de O Pino dirixido a escolares de entre 3 e 12 anos de idade (ambos incluido) e que se levará a cabo no Centro Escolar CPI Camiño de Santiago.

Os días 22, 23, 26, 27, 28, 29 e 30 de decembro, e os días 2, 3, 4 e 5 de xaneiro no Centro Escolar CPI Camiño de Santiago, levarase a cabo o programa no Camiño da Conciliación Laboral e Familiar, Lecer Nadal 2016. Con actividades que irán desde idiomas, música, obradoiros, inchables, visitas, xogos cooperativos e moito máis.

Inscríbete ate o 19 de decembro no Concello de O Pino en horario de 10.00 a 14 horas.

Adjuntos:
ArchivoDescripciónTamaño