O día 17 de xuño o Director Xeral de Xuventude e Voluntariado, xunto co Alcalde de O Pino, Manuel Taboada, presidiron un encontro celebrado no Centro Sociocultural de Arca, que reuniu aos 13 voluntarios/as que, ao abeiro do programa Servizo de Voluntariado Europeo (SVE), desenvolven as tarefas de información no Camiño e apoio ó peregrino.

Estes mozos e mozas, que participan nun SVE de grupo, coordinado pola entidade Abertal, presentaron nesta xornada o traballo desenvolvido ata o de agora nos distintos puntos do Camiño, tanto en Galicia coma noutras comunidades.

No Concello de O Pino, cóntase coa voluntaria Linda Dedkova, da República Checa que está a realizar unha gran labor de apoio na oficina de turismo de O Pino e no albergue público. Continuará prestando os seus servizos no noso municipio ata o mes de outubro.

O Alcalde de O Pino, Manuel Taboada, destacou ademais que no próximo mes de setembro, ao abeiro dun novo proxecto do Servizo de Voluntariado Europeo, coordinado polo propio Concello, contarase con outros dous voluntarios procedentes de Alemania, que tamén realizarán labores de información a peregrinos e actividades lúdico-culturais para os vecinos/as de O Pino.

Estás en Noticias Juventud Encontro de voluntarios/as ao abeiro do programa Servizo de Voluntariado Europeo (SVE)