ESCOLA DE VERÁN 2015

Aberto o prazo de inscrición para a Escola de Verán 2015, programa dirixido a nenos/as de idades comprendidas entre 3 e 12 anos cuias actividades se levarán a cabo no Centro Escolar CPI Camiño de Santiago e nas instalacións do Concello, polideportivo e piscina municipal.

A Escola de verán ofértase para os pais/nais do Concello que teñen dificultades para compaxinar a súa vida laboral e familiar.

O prazo de inscrición estará aberto para a quenda de xullo a partir do mércores 3 de xuño.

Descargue nesta nova as bases e as fichas de inscripción (ver adxuntos)

Adjuntos:
ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este adjunto (BASES DA ESCOLA DE VERAN 2015.pdf)BASES DA ESCOLA DE VERAN 2015.pdf 449 Kb
Descargar este adjunto (FICHAS DE INSCRICIO-N O PINO COMPLETAS_2.pdf)FICHAS DE INSCRICIO-N O PINO COMPLETAS_2.pdf 2618 Kb
Estás en Noticias Juventud ESCOLA DE VERÁN 2015