XORNADA DE CONCIENCIACIÓN MEDIO AMBIENTAL

O CONCELLO DE O PINO REALIZOU UNHA XORNADA DE CONCIENCIACIÓN MEDIO AMBIENTAL

O Concello de O Pino celebrou o pasado venres 16 de novembro, na Casa da Cultura de Arca, un acto dirixido aos alumnos/as de primaria do CPI Camiño de Santiago no que se fixo entrega de bolsas biodegradables para os asistentes. Ó acto asistiron os 150 alumnos do CPI Camiño de Santiago acompañados polos seus profesores, ademáis do alcalde Manuel Taboada e os Concelleiros de Medio Ambiente (Manuel Canabal) e Cultura (Eva Varela).

Esta xornada estivo protagonizada por unha pequena explicación por parte dunha técnica da Consellería de Medio Ambiente, que lles mostrou ós asistentes como reciclar e a importancia de coidar o medio ambiente, na que ademais se animou ós rapaces/as a contestar cuestións relativas ás explicacións dadas, que despois premiou con agasallos. Ó remate do acto, fíxoselles entrega a todos os/as asistentes de bolsas biodegradables de distinto tamaño, que se poden reutilizar, co fin de evitar o consumo masivo das bolsas de plástico convencionais.

Estás en Noticias Medio Ambiente XORNADA DE CONCIENCIACIÓN MEDIO AMBIENTAL