Servizos Sociáis

O programa Vai de Praia empeza no Pino con trinta persoas anotadas para viaxar a Boiro

• Os seguintes martes de agosto visitarán os areais de canelas, San Francisco e Montalvo

• Cada participante debe colaborar con 10 euros cada dia

Unha trintena de veciños do Pino acudiron onte ás playas de Boiro para pasar un día de lecer grazas ao programa “Vai de Praia” que organiza a Concellaría de Cultura os martes de agosto, e que permitirá que toda a veciñanza do Pino que o desexe poida acudir a un dos excelentes areais cos que conta Galicia, aportando só 10 euros cada día que se participe neste programa.

Trala visita de onte a Boiro, as próximas viaxes programados son eo 14 de agosto á praia de Canelas, en Portonovo; o día 21 o destino será a Praia de San Francisco, en Muros; e o 28 de agosto á Praia de Montalvo, en Sanxenxo.

Os interesados deberán anotarse na Casa da Cultura ata o venres anterior a cada un dos días que desexen acudir á praia. Máis información no teléfono 981 511 065.

Solicitude de prazas ata o 12 de cuño para o Programa de Vacación da Terceira Idade

Os veciños do Pino que desexen participar no Programa de Vacacións da Terceira Idade 2018-2019 deberán presentar a súa solicitude antes do 12 de xuño no Departamento de Servizos Sociais do Concello.

Para inscribirse deberán presentar una fotocopia do DNI do solicitante da praza e do cónxuxe, xustificante da pensión, copia da declaración da renda e fotocopia do certificado de minusvalía, se fose o caso.

No programa de vacacións terceira idade 2018-2019 poden participar as persoas que reúnan os seguintes requisitos:

- Estar empadroada e residente no Pino

- Ter cumpridos 65 anos

- Ser pensionoista de xubilación do Sistema Público de Pensións

- Ser pensionista de viudedade con idade igual ou superior aos 55 anos

- Outros pensionistas do Sistema Público de Pensións e prexubilados con 60 anos cumpridos

- O cónxuxe non é preciso que reúna os requisitos de idade ou pensión

- Admitirase como acompañante a un fillo/a con discapacidade que teña un grado de discapacidade igual ou superior ao 45% sempre que a viaxe a realice cos seus país compartido con eles habitación.

Pódese consultar o bando da alcaldía no arquivo adjunto
ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este adjunto (20180524_vacacions_terceira_Idade.pdf)Bando_alcaldia_Vacaciones_Terceira_Idade_2018-19 583 Kb

Carla Gómez, Martina Otero, Agustín Orechia e Rita Duro gañan no Pino o concurso "Falando de mulleres"

O alcalde do Pino, Manuel Taboada, e o delegado territorial da Xunta de Galicia na Coruña, Ovidio Rodeiro, inauguraron esta mañá a exposición cos traballos de redacción que enviou o alumnado do CPI Camiño de Santiago para participar no concurso "Falando de Mulleres" que organiza o Concello. Ao mesmo tempo, entregáronlles os premios ás gañadoras e gañador nas catro categorías establecidas.

Carla Gómez Seijas gañou na categoría de Infantil, levando como premio un lote de xoguetes educativos e contos coeducativos. No primeiro ciclo de infantil a gañadora foi Martina Otero García, que recibiu unha tablet; mentres que no segundo ciclo (4º, 5º e 6º de Primaria) gañou Agustín Orechia, quen recolleu unha cámara instantánea de mans do alcalde. A cámara instantánea para a gañadora na categoría de ESO foi para Rita Duro Asorey.

O alumnado tivo que escribirlle unha carta a unha muller que, segundo os criterios dos participantes, consideren relevante. Con todas as cartas recibidas, montouse unha exposición na entrada do centro sociocultural Luis Seoane, de Arca, que se poderá visitar ata o vindeiro venres, día 16 de marzo.

Podes ver o album de fotos do acto no no Facebook do Concello.

SOLICITUDE DE AXUDAS POR FILLOS A CARGO MENORES DE 3 ANOS

O Concello do Pino informa que está aberto o prazo para solicitar a prestación económica de pagamento único ao que se poden acoller aquelas familias que a data 1 de xaneiro deste ano tivesen ao seu cargo fillos menores de 3 anos, e que no ano 2016 ningún dos membros da unidade familiar estivese obrigado a presentar a declaración polo imposto do IRPF. Desta prestación tamén se poden beneficiar as familias adoptantes. A contía da axuda varía segundo sexa a primeira filla ou fillo (360 euros), a segunda (1.200 euros) ou o terceiro e sucesivos (2.400 euros). O prazo remata o 21 de marzo. As solicitudes deben facer preferentemente por vía electrónica a través da sede electrónica da xunta de Galicia https:/sede.xunta.es As persoas que o precisen poden acudir aos Servizos Sociais do Concello do Pino para solicitar información sobre os trámites a seguir. Podes descargar o bando do alcalde no arquivo que acompaña esta nova.
ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este adjunto (20180305_prestacion_fillo_cargo.pdf)Bando prestación por fillos a cargo 84 Kb

Dano cerebral adquirido. Charla informativa

A traballadora social da Asociación Sarela Olalla Domínguez vai impartir unha charla informativa sobre o "Dano cerebral adquirido" o venres 23 de febreiro, a partir das 18.00 horas, no Centro Sociocultural Luis Seoane de Arca. Falará sobre ictus, traumatismos e outras causas que provocan dano cerebral, ao tempo que nos dará consellos sobre a prevención, a atención e a rehabilitación que precisan as persoas que os sofren. O dano cerebral adquirido é unha das principais causas de discapacidade e dependencia en persoas adultas. Sarela, Asociación de Dano Cerebral Adquirido, ten unha grande experiencia na atención a persoas que pasan por esta situación.? Máis información en www.sarela.org