Servizos Sociáis

Carla Gómez, Martina Otero, Agustín Orechia e Rita Duro gañan no Pino o concurso "Falando de mulleres"

O alcalde do Pino, Manuel Taboada, e o delegado territorial da Xunta de Galicia na Coruña, Ovidio Rodeiro, inauguraron esta mañá a exposición cos traballos de redacción que enviou o alumnado do CPI Camiño de Santiago para participar no concurso "Falando de Mulleres" que organiza o Concello. Ao mesmo tempo, entregáronlles os premios ás gañadoras e gañador nas catro categorías establecidas.

Carla Gómez Seijas gañou na categoría de Infantil, levando como premio un lote de xoguetes educativos e contos coeducativos. No primeiro ciclo de infantil a gañadora foi Martina Otero García, que recibiu unha tablet; mentres que no segundo ciclo (4º, 5º e 6º de Primaria) gañou Agustín Orechia, quen recolleu unha cámara instantánea de mans do alcalde. A cámara instantánea para a gañadora na categoría de ESO foi para Rita Duro Asorey.

O alumnado tivo que escribirlle unha carta a unha muller que, segundo os criterios dos participantes, consideren relevante. Con todas as cartas recibidas, montouse unha exposición na entrada do centro sociocultural Luis Seoane, de Arca, que se poderá visitar ata o vindeiro venres, día 16 de marzo.

Podes ver o album de fotos do acto no no Facebook do Concello.

SOLICITUDE DE AXUDAS POR FILLOS A CARGO MENORES DE 3 ANOS

O Concello do Pino informa que está aberto o prazo para solicitar a prestación económica de pagamento único ao que se poden acoller aquelas familias que a data 1 de xaneiro deste ano tivesen ao seu cargo fillos menores de 3 anos, e que no ano 2016 ningún dos membros da unidade familiar estivese obrigado a presentar a declaración polo imposto do IRPF. Desta prestación tamén se poden beneficiar as familias adoptantes. A contía da axuda varía segundo sexa a primeira filla ou fillo (360 euros), a segunda (1.200 euros) ou o terceiro e sucesivos (2.400 euros). O prazo remata o 21 de marzo. As solicitudes deben facer preferentemente por vía electrónica a través da sede electrónica da xunta de Galicia https:/sede.xunta.es As persoas que o precisen poden acudir aos Servizos Sociais do Concello do Pino para solicitar información sobre os trámites a seguir. Podes descargar o bando do alcalde no arquivo que acompaña esta nova.
ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este adjunto (20180305_prestacion_fillo_cargo.pdf)Bando prestación por fillos a cargo 84 Kb

Dano cerebral adquirido. Charla informativa

A traballadora social da Asociación Sarela Olalla Domínguez vai impartir unha charla informativa sobre o "Dano cerebral adquirido" o venres 23 de febreiro, a partir das 18.00 horas, no Centro Sociocultural Luis Seoane de Arca. Falará sobre ictus, traumatismos e outras causas que provocan dano cerebral, ao tempo que nos dará consellos sobre a prevención, a atención e a rehabilitación que precisan as persoas que os sofren. O dano cerebral adquirido é unha das principais causas de discapacidade e dependencia en persoas adultas. Sarela, Asociación de Dano Cerebral Adquirido, ten unha grande experiencia na atención a persoas que pasan por esta situación.? Máis información en www.sarela.org

ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este adjunto (20180223_Sarela_Charla_O_Pino.pdf)Charla Sarela sobre Dano Cerebral Adquirido 161 Kb

Programa de actividades ocio-culturais 2017/18

Descargar este adjunto (act. cultura.pdf)Act. cultura.pdf 1775 Kb
Descargar este adjunto (plantilla para solicitudes de actividades.pdf)Plantilla para solicitudes de actividades.pdf 51 Kb

Programa Ximnasia por parroquías maiores

ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este adjunto (CARTEL XIMNAS 201718 O PINO EN POSITIVO2.pdf)CARTEL XIMNAS 201718 O PINO EN POSITIVO2.pdf 71 Kb

Inglés lúdico Infantil, Primaria e ESO

Descargar este adjunto (FOLLA DE INSCRICIÓN.pdf)Folla de Inscrición.pdf 102 Kb

Programa de Vacacións Terceira Idade

ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este adjunto (Untitled_22052017_112624.pdf)Vacacións Terceira Idade 550 Kb

SOLICITUDE DE PRESTACIÓN ECONÓMICA

LECER PRIMAVEIRA 2017

O Concello de O Pino abre o prazo de inscripción do Lecer Primaveira 2017, unha proposta dos departamentos de deportes e servizos sociais que forman parte dos programas de conciliación familiar do Concello. Dirixida a rapaces/zas de idades comprendidas entre 3 e 12 anos, o programa desenvolverase os días 10, 11, 12 e 17 de abril no Centro Escolar CPI Camiño de Santiago que colabora con nós en todos estos programas. O Prezo do programa será de 20 € para empadroados no Concello e de 40 € para no empadroados. Haberá actividades de todo tipo para os nosos cativos, que irán desde obradoiros, cociña, xogos, andainas,... todo moi relacionado co Camiño de Santiago desta volta. Consulta a información nas fichas e bases adxuntas. O prazo de inscripción estará aberto ate o 5 de abril e deberá formalizarse na Casa do Concello. Deberá xuntarse un mínimo de 10 participantes na actividade.
ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este adjunto (FICHAS DE INSCRICIÓN.pdf)FICHAS DE INSCRICIÓN.pdf20-03-2017148 Kb

Benestar en balnearios

ArchivoDescripciónTamaño