Servizos Sociáis

Programa de actividades ocio-culturais 2017/18

Descargar este adjunto (act. cultura.pdf)Act. cultura.pdf 1775 Kb
Descargar este adjunto (plantilla para solicitudes de actividades.pdf)Plantilla para solicitudes de actividades.pdf 51 Kb

Programa Ximnasia por parroquías maiores

ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este adjunto (CARTEL XIMNAS 201718 O PINO EN POSITIVO2.pdf)CARTEL XIMNAS 201718 O PINO EN POSITIVO2.pdf 71 Kb

Inglés lúdico Infantil, Primaria e ESO

Descargar este adjunto (FOLLA DE INSCRICIÓN.pdf)Folla de Inscrición.pdf 102 Kb

Programa de Vacacións Terceira Idade

ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este adjunto (Untitled_22052017_112624.pdf)Vacacións Terceira Idade 550 Kb

SOLICITUDE DE PRESTACIÓN ECONÓMICA

LECER PRIMAVEIRA 2017

O Concello de O Pino abre o prazo de inscripción do Lecer Primaveira 2017, unha proposta dos departamentos de deportes e servizos sociais que forman parte dos programas de conciliación familiar do Concello. Dirixida a rapaces/zas de idades comprendidas entre 3 e 12 anos, o programa desenvolverase os días 10, 11, 12 e 17 de abril no Centro Escolar CPI Camiño de Santiago que colabora con nós en todos estos programas. O Prezo do programa será de 20 € para empadroados no Concello e de 40 € para no empadroados. Haberá actividades de todo tipo para os nosos cativos, que irán desde obradoiros, cociña, xogos, andainas,... todo moi relacionado co Camiño de Santiago desta volta. Consulta a información nas fichas e bases adxuntas. O prazo de inscripción estará aberto ate o 5 de abril e deberá formalizarse na Casa do Concello. Deberá xuntarse un mínimo de 10 participantes na actividade.
ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este adjunto (FICHAS DE INSCRICIÓN.pdf)FICHAS DE INSCRICIÓN.pdf20-03-2017148 Kb

Benestar en balnearios

ArchivoDescripciónTamaño