Os veciños do Pino que desexen participar no Programa de Vacacións da Terceira Idade 2018-2019 deberán presentar a súa solicitude antes do 12 de xuño no Departamento de Servizos Sociais do Concello.

Para inscribirse deberán presentar una fotocopia do DNI do solicitante da praza e do cónxuxe, xustificante da pensión, copia da declaración da renda e fotocopia do certificado de minusvalía, se fose o caso.

No programa de vacacións terceira idade 2018-2019 poden participar as persoas que reúnan os seguintes requisitos:

- Estar empadroada e residente no Pino

- Ter cumpridos 65 anos

- Ser pensionoista de xubilación do Sistema Público de Pensións

- Ser pensionista de viudedade con idade igual ou superior aos 55 anos

- Outros pensionistas do Sistema Público de Pensións e prexubilados con 60 anos cumpridos

- O cónxuxe non é preciso que reúna os requisitos de idade ou pensión

- Admitirase como acompañante a un fillo/a con discapacidade que teña un grado de discapacidade igual ou superior ao 45% sempre que a viaxe a realice cos seus país compartido con eles habitación.

Pódese consultar o bando da alcaldía no arquivo adjunto
Adjuntos:
ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este adjunto (20180524_vacacions_terceira_Idade.pdf)Bando_alcaldia_Vacaciones_Terceira_Idade_2018-19 583 Kb
Estás en Noticias Servicios Sociales Solicitude de prazas ata o 12 de cuño para o Programa de Vacación da Terceira Idade