Vai de Auga

O Concello de O Pino vendo a gran acollida que ten este programa de Vai de Auga en anos anteriores, informa de unha nova convocatoria para o mes de maio de 5 sesións no Balneario de Cuntis cun prezo de 70€ todo incluido.

Saída esta prevista para as 16:30 horas todos os mércores desde a Praza do Concello e de regreso aproximado ás 20:30 horas ao mesmo lugar.

Para anotarse chamar ao: 981511065 ou por correo electrónico a informació Esta dirección electrónica esta protegida contra spam bots. Necesita activar JavaScript para visualizarla ou Esta dirección electrónica esta protegida contra spam bots. Necesita activar JavaScript para visualizarla

Data límite de inscrición ata o día 29 de abril.

Adjuntos:
ArchivoDescripciónTamaño