ENTROIDO 2017 XIX CONCURSO DE DISFRACES

Publicamos as bases para poder participar no XIX Concurso de Disfraces que se levará a cabo o 26 de febreiro a partir das 16:30 horas na Praza do Concello.

ENTROIDO 2017 XIX CONCURSO DE DISFRACES

I.- Poden participar todas as persoas que acudan disfrazadas o día do concurso.

II.- Os participantes deberán anotarse na Praza do Concello o mesmo día do concurso pola tarde, a partir das 16:30 horas.

III.- O concurso terá lugar o domingo día 26 de febreiro a partir das 17:30 horas na Praza do Concello (Arca).

IV.- Outorgarase premios polas seguintes categorías:

CATEGORIAS 1º PREMIO 2º PREMIO

INFANTIL 100€ 75€

MAIS ORIXINAL 100€

INDIVIDUAL 100€

PARELLA 125€

GRUPO 150€

CARROZA 200€

COMPARSA 350€

Nota: Todos os rapaces/as de ata 12 anos terán un agasallo se van disfrazados/as, figuran inscritos no concurso e soben ao escenario desfilando co disfraz.

V.- As comparsas terán que ter polo menos 10 membros para poder participar e representarán todos un mesmo motivo.

VI.- O grupo terá como mínimo 3 persoas e máximo 9 para poder participar e representarán todos/as un mesmo motivo.

VII.- As carrozas serán como mínimo de 4 persoas representando algún tema enriba dun móbil ( carro, tractor, etc…) e terán que estar todos os compoñentes (agás o condutor) enriba del.

VIII.- Durante o desenvolvemento do desfile, o xurado valorará:

Comparsas e grupos:

- Vestiario e maquillaxe (traballo feito a man e emprego de materiais de refugallo): 1 a 4 puntos.

- Orixinalidade: 1 a 3 puntos

- Organización e traballo en equipo: 1 a 3 puntos

- Involucrar ao público(Sorrisos, aplausos, etc...): 1 a 5 puntos.

Disfraces individuais (infantís e adultos)

- Orixinalidade do vestiario (traballo feito a man e emprego de materiais de refugallo): 1 a 4 puntos.

- Maquillaxe: 1 a 2 puntos.

- Involucrar ao público(Sorrisos, aplausos, etc...): 1 a 5 puntos.

IX.- A selección dos gañadores realizarase a proposta dun xurado composto por persoal alleo ao Concello de O Pino.

Adjuntos:
ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este adjunto (BASES_CONCURSO entroido 2017.pdf)BASES_CONCURSO entroido 2017.pdf 89 Kb
Estás en Noticias Turismo ENTROIDO 2017 XIX CONCURSO DE DISFRACES