Camiña e descubre: I Ruta Concello de O Pino

Como novidade este ano queremos sumarnos aos centos de peregrinos que percorren o noso concello facendo o Camiño Francés. Por iso como cada día somos máis as persoas que nos animamos a saír andar, a facer sendeirismo, ou calquera outra ruta, porque non xuntarnos e facer o camino?

Sería todos os 3º sábados de mes. Empezaríamos o sábado día 25 de outubro dende Pedrafita do Cebreiro. Serán tramos entre 20 e 24 kilómetros.

O prezo será de 8€/día por persoa.

Teremos sempre un coche de apoio por se fixera falta recoller a alguén.

Anímate e Camiñemos xuntos...

(Terá que haber un grupo mínimo)

MÁIS INFORMACIÓN:

Concellería de Educación e Cultura