XII Concurso de Postais de Nadal

Descarga as bases: aquí

BASES:

1- O Concurso vai dirixido ós rapaces/as do Concello de O Pino, divididos nas seguintes categorías:

Educación Primaria 1º Ciclo: 6-7 anos

Educación Primaria 2º Ciclo: 8-9 anos

Educación Primaria 3º Ciclo: 10-11 anos

Educación Secundaria

2- No caso das postais, cada alumno/a ou grupo presentará unha única postal, que deberá ser inédita e conter, por destrás, os seguintes datos:

Nome, apelido e idade

Dirección e nº de teléfono

3- O tamaño das postas será como máximo DIN-A4, e admírense todas as técnicas: pinturas, acuarelas, témperas, collage, etc.

4- O deseño é libre e pode incluís algunha mensaxe ou desexo para o 2015, sempre que sexa en lengua galega. As postais entregaranse no CPI Camiño de Santiago, Concello de O Pino ou no Centro Sociocultural Luís Seoane (Arca)

5- Haberá un premio por categoría, consistente nun lote de libros en galego e outros elementos educativos.

6- A postal gañadora, a escollera entre as vencedoras en cada categoría, será a utilizada polo Concello de O Pino para felicitar as festas a toda a vecinaza.

7- O fallo do xurado é inapelable. A entrega de premios realizarase o día da Cabalgata de Reis.

8- O prazo de entrega dos trabalhos remata o 28 de novembro.

Adxuntos:
ArquivoDescriciónTamaño