LECER PRIMAVERA 2016

Aberto o prazo de inscripción para o programa Lecer Primavera 2016, un programa que se desenvolverá os días 21, 22, 23 e 28 do mes de marzo nas instalacións do Centro Escolar CPI Camiño de Santiago de Arca - O PIno.

O programa irá dirixido a escolares de entre 3 e 12 anos de idade e terán obradoiros e actividades lúdicas e educativas en torno á temática do Camiño a Compostela tan característica da nosa xeografía.

As inscricións realizaranse na Casa do Concello en horario de 10 a 14 horas e estarán abertas ate o mércores 16 de marzo.

O prezo do programa será de 10 euros para os rapaces/zas empadroados no Concello.

Consultas as bases e descarga as fichas de inscrición aquí.

Adxuntos:
ArquivoDescriciónTamaño
Descargar este adjunto (BASES LECER PRIMAVERA E FICHAS DE INSCRICIÓN.pdf)BASES LECER PRIMAVERA E FICHAS DE INSCRICIÓN 52 Kb
Estás en Novas Cultura e Educación LECER PRIMAVERA 2016