GALA DE PATINAXE 2015

O vindeiro sábado celebrarase a partir das 16:30 horas a Gala de Patinaxe da actividade incluida nas Escolas Deportivas Municipais do Concello de O Pino na cal tomaron parte máis de 60 participantes durante o curso escolar 2014/2015 distribuidos en 4 niveis.

A Gala dará comenzo ás 16.30 horas no polideportivo municipal ubicado a carón do Centro Escolar CPI Camiño de Santiago, e será de acceso libre. Na mesma os alumn@s farán as coreografías nas que estiveron traballando durante parte do curso.

Con esta Gala pecharase a actividade escolar do 2015 non sen felicitar o magnífico traballo levado a cabo pola monitora Lucía Lagares.

Estás en Novas Deportes GALA DE PATINAXE 2015