APERTURA DA PISCINA MUNICIPAL 2015

O Concello de O Pino arranca a tempada estival coa piscina municipal que abrirá as súas portas o sábado 27 de xuño . Coa apertura da piscina chegará unha programación  que ocupará o tempo de lecer dos habitantes do Concello con actividades deportivas, culturais e gastronómicas. Toda a información pode consultala nesta páxina web.

Consulte aquí as taxas dos cursos de natación e os bonos da piscina municipal.

Adxuntos:
ArquivoDescriciónTamaño
Descargar este adjunto (TAXAS DA PISCINA MUNICIPA 2015.doc)TAXAS DA PISCINA MUNICIPA 2015.doc 304 Kb
Estás en Novas Deportes APERTURA DA PISCINA MUNICIPAL 2015