O CURSO DE MONITOR DE FÚTBOL SALA previsto para esta semana no Concello de O Pino troca os días de celebración para as seguintes datas:

29 e 31 de marzo, e 1, 5, 7 e 8 de abril.

O curso levarase a cabo na Aula de informátic sita na Praza do Concello e será impartido polo persoal da Federación Gallega de de Fútbol sala en horario de 20 a 23 horas. Estará dirixido a todos aqueles que o desexen realizar con 16 anos cumpridos no inicio do curso ou de maior idade.

O Prezo do curso será de 90,00 € para xente NON empadroada no Concello de O PINO , e será GRATUITO para xente empadroada no Concello (terán que xustificalo).

As inscricións realizaranse de luns a venres de 10:30 a 14:00 horas de luns a venres no Departamento de Deportes do Concello de  O Pino (tf 981 511 002).

Con este curso expediase o título de monitor de fútbol sala.

Adxuntos:
ArquivoDescriciónTamaño
Descargar este adjunto (convocatoria ARCA - gallego.pdf)convocatoria ARCA - gallego 651 Kb
Estás en Novas Deportes Cambio de datas no curso de monitor de fútbol sala da Federación Gallega de Fútbol Sala