PROGRAMACIÓN DEPORTIVA MUNICIPAL 2017-2018

Arranca a programación deportiva municipal do Concello de O Pino do curso 2017/2018. As Escolas Deportivas Municipais e as Actividades Deportivas dirixidas á poboación adulta terán o seu protagonismo a partir do luns 2 de outubro, data marcada para o comenzo das mesmas.

Consulta os arquivos adxuntos a esta nova e descarga tanto as solicitudes de participación como os horarios e programación. Compre lembrar que calquera consulta poderala facer a través do em@il Este enderezo de correo-e está a ser protexido de programas autómatas de envío de correo non sedexado, precisas activar o JavaScript para velo

Estás en Novas Deportes PROGRAMACIÓN DEPORTIVA MUNICIPAL 2017-2018