III Trail Senda do Picón

O vindeiro domingo 05/11 celebrarase a terceira edición do Trail da Senda do Picón, unha proba que percorrerá algunhas das rutas máis fermosas e naturais do Concello de O Pino. A saída darase onde o cruceiro ubicado na Avenida da Igrexa de Arca ás 10.30 horas.

As inscricións estarán abertas no ligazón http://www.carreirasgalegas.com/carreira/iii-trail-senda-do-pic-n/136fcb7a-5a45-dd79-0cfc-39de9451594e ata o vindeiro xoves 2 de novembro ás 14:00 horas.

Adxuntos:
ArquivoDescriciónTamaño
Descargar este adjunto (Reglamento III Trail Senda.pdf)Reglamento III Trail Senda do Picón Concello de O Pino.pdf 229 Kb
Estás en Novas Deportes III Trail Senda do Picón