Sesión no Balneario de Cuntis

O Concello de O Pino organiza cinco sesións no Balneario de Cuntispara as persoas empadroadas no Concello e maiores de idade.

A actividade consiste en: Saída ás 16:30h da Praza do Concello (Pedrouzo - Arca) con destino ao balneario, Baño e regreso aproximado ás 20:30 horas durante os días:
6, 13, 20 e 27 de maio e 3 de xuño.

O custo da actividade é de 70 €

As persoas interesadas poden inscribirse na Biblioteca Municipal, na Casa da Cultura ou na Aula de informática antes do 30 de Abril (prazas limitadas)

Estás en Novas Turismo Sesión no Balneario de Cuntis